Apie SEO tikriausiai esate girdėję labai daug visko. Kartais gal net prieštaringo ar neaiškaus. Šiame straipsnyje pateiksime keletą įdomesnių faktų apie SEO ir Google paiešką. Laikykitės, važiuojam…
- 70-80 proc. Google paieškos naudotojų praleidžia viršuje esančias Google Ads reklamas ir dėmesį sutelkia į organinius rezultatus. Įvairių tyrimų duomenimis, interneto vartotojai tapo gana atsparūs interneto reklamai, todėl paieškoje Google Ads reklamas spaudžia gana retai. Lankytojams reikia tikrų rezultatų, o ne apmokėtos reklamos. Paradoksalu, tačiau į pirmas pozicijas puslapiai dažniausiai pakyla po ilgo ir kruopštaus darbo su SEO agentūra… Už tai mokama kartais net daugiau, nei Google Ads reklamoms.
- Pusė interneto vartotojų paieška naudojasi iš mobilaus įrenginio. Kai kuriose šalyse šis procentas jau didesnis, nei 50 proc., tad natūralu, kad šis rodiklis vis kils. Artimiausiu metu artėja mobilaus interneto revoliucija, susijusi su 5G ryšiu, tad interneto vartotojų, besinaudojančių mobiliaisiais įrenginiais tik daugės. Tuo tarpu Google jau reikalauja puslapių turėti tinkamai paruoštą mobiliąją versiją, kitaip aukštoms pozicijoms – galas.
- Kas lemia gerus rezultatus paieškoje: vidinis ar išorinis SEO? Įvairūs tyrimai rodo, kad vidinis SEO yra tik 25 proc. darbo, tuo tarpu išorinis – 75 proc. Tai reiškia, kad SEO agentūros turėtų daugiau dirbti su išoriniu, o ne tik su vidiniu SEO. Kai sutvarkomas vidinis SEO, paprastai sakoma – „gera pradžia – PUSĖ darbo…“. SEO srityje tai turėtų būti perfrazuota į „gera pradžia – ketvirtadalis darbo…“
- Google paieškos algoritmas keičiasi kas dieną. Galimai net po keletą kartų. Dėl to laukti kažkokio stebuklingo atnaujinimo, po kurio pagerės rezultatai, kaip seniau, tikrai neverta. Beje, Google savo puslapius po tokių atnaujinimų buvo nusibaudusi mažiausiai 5 kartus. Paskutinį kartą tai įvyko 2012 metais. Raktinis žodis „Google Chrome“ prarado pirmąsias pozicijas, nes atnaujintas algoritmas nustatė, neva pats Google pirko atgalines nuorodas… Aišku, šis nesusipratimas buvo ištaisytas per pora dienų, tačiau SEO specialistai visame pasaulyje turėjo nemažai diskusijų apie algoritmo atnaujinimus.
- Nebevarkite su Google+ socialiniu tinklu. Google jį uždaro šių metų balandį po to, kai buvo pavogti vartotojų duomenys. Google+ buvo laikomas vienu iš svarbiausių ir įtakingiausių socialinių tinklų SEO atžvilgiu. Deja, jo nebeliks. Vargu, ar Google iš karto puls konkuruoti su Facebooku ir Twitteriu kurdama naują socialinį tinklą. Juk jai vis dar priklauso antras pagal populiarumą socialinis tinklas – Youtube.
Patiko šie faktai? SEO agentūros darbuotojai jų papasakoti gali daugiau. Jei susidomėjote SEO ir jo galimybėmis, daugiau pasiskaityti galite čia: https://seoreklama.lt/seo-paslaugos/. Atminkite, kad SEO – ne akių dūmimas, tačiau ir ne tikslusis mokslas…