Viskas atrodytų paprasta: esate nusitaikę į vietinius lankytojus lietuvius ir Jūsų puslapio SEO turėtų būti būtent nutaikytas į šią kalbą. Nieko čia įspūdingo, nes taip daro visi, tačiau jeigu norite pradėti veiklą ir užsienį, tai tikriausiai kyla pagrindinis klausimas „ar dabartinė paieškos variklių optimizacija veiks ir už Lietuvos ribų?“. Iš dalies taip, „Google“ naudoja tuos pačius algoritmus kiekvienai kalbai, tačiau kartais yra ir išimčių. Galbūt Jūsų atliekamos SEO paslaugos ir jų rezultatai nesmarkiai skirsis, tačiau apie kraštutinumus taip pat pakalbėti reikia.
Pirmiausia, daugelis dažniausiai apibrėžia „Google“ paieškos algoritmą kaip vieną, tačiau realybėje jis yra sudėtas iš daugybės smulkesnių algoritmų. Kai kurie iš jų yra naudojami visose kalbose, o kai kurie tik specifinėse. Kaip pavyzdį galima patekti kalbas, kuriose žodžiai nėra skiriami tarpu. Į tai atsižvelgia visų paieškos sistemų kūrėjai, nes būtų nesąžininga jeigu pastaroji platforma manytų, kad viskas internete yra tik anglų kalba.
Žinoma, kad yra kalbų, kurios naudoja skirtingas raides, pavyzdžiui, rusų, ir todėl reikia tinkamai pertvarkyti „Google“ algoritmus tam, kad atliktos SEO paslaugos atneštų realią naudą. Kalbant paprastai, tai ši platforma net gali aptikti dalį sakinių, kurie yra aprašyti vienaip, o dalis jų kitaip ir taip parodyti geriausius rezultatus galutiniam vartotoju. Aišku, kad tai yra techniškas procesas, kuris apima daugybę niuansų ir jį paaiškinti reikėtų labai daug laiko. Todėl atsakoma yra paprastai, tai yra jeigu naudojate specifinius raktažodžius parašytus lietuviškai, tai jie greičiausiai veiks ir kita kalba, tačiau kaip visada yra išimčių.
„Google“ pasitiki turinio kūrėjais bei leidėjais ir tuo, kad jų kuriami tekstai yra vienodi visomis kalbomis bei juose nėra daugybės skirtingų niuansų. Pati platforma naudoja specialias programas, kurios apdoroja ir parodo tinkamiausius puslapius paieškos rezultatuose, tačiau čia jau yra pačių jų savininkų sąžinės reikalas užtikrinti jų kokybiškumą. Žinoma, kad SEO paslaugos gali veikti ir keliomis kalbomis, bet reikia suprasti, kad potencialus lankytojas iš užsienio greičiausiai neieškos informacijos internete lietuviškai.